Kampanje med film og nettside for Norwegian Reward

CashPoint-reisen

Bruker du Norwegian Reward sine partnere kan du reise langt

CashPoint-reisen var en kampanje for Norwegian Reward som gikk i mars 2016. Formålet med kampanjen var å skape oppmerksomhet rundt tilbudet Norwegian Reward hadde i samarbeid med HomeNet, NorgesEnergi og RiksTV. Byttet man til én eller flere av samarbeidspartnerne fikk man opptil 4000 CashPoints.

Det ble laget en hovedfilm, samt tre formattilpassede pre-rolls.
Filmenes hovedformål var å trekke folk til nettsiden hvor selve kampanjen foregikk. Vi ønsket å gjøre et komplisert og sammensatt tilbud litt enklere å velge ved å sette det opp mot andre veldig slitsomme og litt rare måter å spare penger til tur på. Filmen handler om den sterkeste motivasjonen et menneske kan ha for å reise; kjærligheten.

Nettsiden skulle både gjøre tilbudet tydeligere, og samtidig inspirere folk til å reise. Derfor lagde vi en oversiktsside med utvalgte destinasjoner som ble markert når man hadde samlet nok CashPoints til å reise dit. Samarbeidspartnerne fikk muligheten til å ha sitt eget innhold der også, for å tydeliggjøre sine produktfordeler.

Se Video

https://vimeo.com/158301264

Bilder fra arbeidet

INVOLVERTE

Kunde: Norwegian Reward

Utvikler: Kalle Pohjapelto

Junior designer: Emil Fabio Herrera Steinhov

Art Director: Thea Bjørndal Iversen

Art Director: Anette Finnanger Bellika

Produsent: Charly Nguyen

Prosjektleder: Bente Valøy

Leder Teknologi: Øyvind Nordhagen

Samarbeidspartnere:

Clockwork

Tangrystan

Topscore Music

ANDRE PROSJEKTER

KONTAKT OSS