03 juli 2018

Vi ser etter en drivende dyktig redaktør

Bla nedover

I Schjærven ser vi nå etter enda en content-redaktør med sterk digital kompetanse som forstår den nye medievirkeligheten.

I tillegg er du naturligvis språksikker og lidenskapelig opptatt av historiefortelling – til alle flater og i alle formater – og behersker mange sjangere og fortellergrep, og du ser tekst, bilder, video og animasjoner i sammenheng. Du har relevant utdannelse innen journalistikk og/eller marketing, og du har helst byråerfaring, gjerne fra et retailmiljø.

På overordnet nivå spenner de fire hovedpilalrene i arbeidsoppgavene fra innsikt og analyse til strategi, innholdsproduksjon og distribusjon.

Du er trygg i kunderommet og en god mentor og inspirator for innholdsprodusentene, hvor du sammen med dem planlegger, produserer og publiserer innhold i tråd med kundenes strategi. I tillegg leder du redaksjonsmøter, lager redaksjonsplaner, rapporterer resultater og sikrer at innholdet som produseres er konsistent og i henhold til kundens forventninger. Du har inngående kjennskap til sosiale medier og god kjennskap til ulike annonseteknologier slik som retargeting, programmatisk og performance marketing. Du holder i mange prosjekter og kunder samtidig, og utstråler tillitt, initiativ og engasjement.

Content-teamet er i solid vekst og du må trives i et meget hektisk og til tider kaotisk miljø som er multifunksjonelt og i kontinuerlig utvikling. Vi tilbyr det du forventer å finne på en moderne arbeidsplass.

Send din CV og søknad til Henriette Numme på henriette.numme@schjarven.no. Har du spørsmål om stillingen så ring Head of Content, Yngve Johnson, på tlf 911 60 338.

Søknadsfrist: Snarest.

Om oss:

Schjærven-gruppen er et av Norges største kommunikasjonshus med over 180 ansatte, bestående av selskapene Schjærven AS (konsern), Schjærven Reklamebyrå, Schjærven Sthlm (Sverige), Clockwork (Studio og Film), Re:Media (Mediebyrå), Madington (digitalt produksjonsselskap) og Produksjonssjefen (print-broker).

Schjærven Reklamebyrå er spesialister på retail marketing. Dette gir en resultatorientert tilnærming som er svært relevant for alle annonsører i dagens marked.

Vi jobber med flere av Norges og Nordens største annonsører som Power, XXL, Vita, NorgesEnergi, Bohus, Block Watne, OBOS, Storo Storsenter, Krogh Optikk og andre.

Vårt reklamekonsept ”Salg kan kjøpes” er like relevant i dag som det var da Stein Schjærven startet selskapet i 1962. Hos oss finner du et kompetent fagmiljø og et uformelt fellesskap med kunden i fokus.