Frokostseminar: Hva kan vi egentlig forvente av 2020-tallet?

Schjærven starter det nye tiåret med en serie frokostseminarer – og det første er allerede onsdag 26. februar! Vi er glade for å kunne invitere til Future Now #1, hvor temaet er «The dawn of a new decade».


For ikke bare har vi gått inn i et nytt tiår, vi befinner oss også i soloppgangen til et veldig spennende tiår. Vi stiller oss derfor spørsmålet; Hva kan vi egentlig forvente av 2020-tallet? Sammen med spennende foredragsholdere skal vi peke ut noen viktige highlights og retninger for 2020-tallet, mens du kan kose deg med en enkel og smakfull frokost – samtidig som du blir klokere.

-

Program 26. februar


- 08.00 - 
Forsyn deg med frokost

Wraps, frukt, kaffe/te og mineralvann. 

- 08.30 - 
Velkommen til et nytt tiår
Ved konsernsjef i Schjærven, Anders Waage. 

- 08.35 - 
Nye eierskapsmodeller - Hva skjer når kundene dine vil leie istedenfor å eie? 

Nesten 8 av 10 tror de eier færre og leier flere produkter om 5 år. Hva skjer når det blir mindre viktig å eie produkter? Hvordan vil du møte de nye utfordringene i det nye tiåret? Ved Jon Erik Ofstad og Anniken Boye i Subscrybe. 

- 09.00 - 
Hva vil drive kundene i det nye tiåret? Hva vil de ha fokus på og hva gjør at du blir valgt bort? 

De viktigste forbrukertrendene og forventningene til 2020-tallet, basert på innsikt fra mer enn 250 000 fagfolk i over 180 land – presentert av Head of Retail Strategy & Concept development i Schjærven, Lasse Maugesten. 

- 09.25 - 
Hva vet du egentlig om de yngste kundene dine, som skal bli voksne i dette tiåret? 

Generasjon Z er de som i dag er mellom 16 og 25 år. Hva vet du egentlig om de yngste kundene dine, som skal bli voksne i dette tiåret og som allerede påvirker foreldregenerasjonen? Hør seniorrådgiver Anne Cathrine Aasen i Re:Media fortelle om den oppvoksende generasjonens konsum av alt fra merkevarer, reklame, medier, varer og tjenester – og ikke minst hva de vil forvente av oss. 

- 09.45 - 
Mingling

-

Slik kommer du deg til oss: